پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4232
-
الف
+

اکران «اکسیدان» برای ناشنوایان و کم شنوایان

فیلم سینمایی «اکسیدان» برای ناشنوایان و کم شنوایان به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی «اکسیدان» با دوبله زبان اشاره و زیرنویس فارسی برای ناشنوایان و کم شنوایان به نمایش درآمد.

به گزارش آی‌فیلم، «اکسیدان» به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی ساعت ۱۵ روز گذشته در سینما فرهنگ برای ناشنوایان و کم شنوایان به نمایش گذاشته شد.

در این مراسم که به همت و تلاش امیر تهرانی برگزار شد، فیلم سینمایی «اکسیدان» با دوبله زبان اشاره طبیعی – لبخوانی و همچنین زیرنویس فارسی برای این قشر از جامعه به نمایش درآمد.
در نمایش روز گذشته امیر جعفری بازیگر و حامد محمدی کارگردان این فیلم حضور داشتند.

امیر تهرانی درباره این مراسم گفت: «با توجه به اینکه قشر قابل توجهی از کشور را افراد ناشنوا و کم شنوا تشکیل می دهند و اینکه تاکنون هیچ اقدامی برای آنان در زمینه نمایش آثار سینمایی نشده، تصمیم گرفتیم تا برای این قشر آثار سینمایی را با دوبله زبان اشاره طبیعی – لبخوانی و همچنین زیرنویس فارسی با کمک همکارانمان در استودیوی خط فرضی و با هزینه کاملاً شخصی به نمایش درآوریم».

وی افزود: «پیش تر این تکنیک را برای فیلم «نگار» به اجرا درآوردیم که خوشبختانه نمایش آن فیلم نیز با استقبال خوبی مواجه شد. امیدوارم با حمایت سازمان سینمایی و مسوولان بتوانیم در آینده ای نه چندان دور به سراغ آثار حال حاضر روی پرده برویم تا ناشنوایان نیز بتوانند همراه با مردم فیلم های مورد علاقه شان را در سالن های سینما تماشا کنند».

تهرانی در پایان گفت: «بعد از پایان اکران این فیلم ها در تهران قرار است این نمایش ها در شهرهای مختلف نیز ادامه داشته باشد. در واقع تلاش داریم تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا افراد ناشنوا و کم شنوا نیز آثار روی پرده را به راحتی تماشا کنند».

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر